hildeblom.reismee.nl

Al bijna 3 weken hier

Hoihoi!

Het is alweer een week geleden dat ik mijn eerste verhaal heb geplaatst, dus ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe!

Gisteren is mijn papa langs geweest!! Het was echt heel gezellig! Ik heb papa mijn huis laten zien en daarna zijn we even op een terrasje gaan zitten en hebben we lekker gegeten bij een pizzaria! Na het lekkere en gezellige etentje hebben we wat boodschapjes gedaan en hebben we nog even koffie gedronken bij mij thuis. Helaas gaat de tijd dan veel te snel en voordat ik het wist ging papa alweer naar huis :(

In de avond ben ik met mijn klasgenootjes iets gaan drinken in de stad en zijn we een klein beetje op stap geweest!

Verder ben ik wel vaak alleen omdat mijn klasgenootjes en ik vaak hele andere diensten hebben waardoor we elkaar net mis lopen... Het alleen zijn heb ik wel erg veel moeite mee.

Vandaag over 14 nachtjes ga ik een weekend naar huis en daar heb ik natuurlijk nog steeds SUPER veel zin in!!!!!

Op stage gaat het verder heel goed! Ik leer elke dag meer en ze zijn heel aardig voor me.

Ook ben ik weekendjes aan het inplannen om mijn vriendinnen en familie langs te laten komen en midden oktober ga ik weer een weekendje naar huis!!

Hoe is het met jullie allemaal??

Dikke kus! xoxoxo

Reacties

Reacties

Theo Blom

Hoi Lieve Hilde,

Ook ik vond het gistermiddag en avond leuk om te zien, hoe je aan het werk was, jouw appartement te bekijken en weer even samen te zijn.
Helaas kon ik niet blijven slapen, omdat we dit week-end naar Berlijn zijn. Vanmorgen zijn we om 7.00u. Vertrokken en we zijn net aangekomen op de K.damm. Jij ook een goed week-end.

Gr. En dikke kus " Daddy cool"

Marjo Mesken

Hoi lief meisje,
Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met je vader. Even een stukje thuis dichtbij je!
Zou het leuk vinden als je nog wat meer schrijft over je werkzaamheden in het hotel. Ben best wel nieuwsgierig wat je daar allemaal moet/mag doen!
En goed om te lezen dat je het zo getroffen hebt met je stagebegeleiders! Is natuurlijk óók, omdat jij gewoon heel goed je best doet!
Heb je al tijd gehad om zelf ook een beetje toerist in Antwerpen te zijn? Anders gaan we gewoon samen de stad bekijken als ik in November een weekendje bij je kom, hopelijk samen met Jorrit!
In elk geval kom je eerst een weekendje thuis! We hebben er zin in!
Liefs, mama
en hartelijke groet van Rein

Jellie Mesken

Vlindertje je mama schreef mij over je verhaaltjes. Voel je je al een beetje thuis in Antwerpen? Ik vind het jammer dat jullie verschillende werktijden hebben. Ik ben nog nooit in Antwerpen geweest en vind het leuk om via mijn oudste kleindochter er meer over te leren. Liefs omi.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!