hildeblom.reismee.nl

Eerste dagen

Lieve iedereen,

Leuk dat jullie mijn verhalen willen lezen en benieuwd zijn hoe het gaat.
Het gaat goed hier. Ik had dinsdag en woensdag wat last van heimwee omdat ik hier erg moet wennen aan het wonen, werken en slapen maar dat gevoel is sinds gisteren al wat beter geworden. Ik heb mijn eigen appartement in het hotel waar ik werk en een klasgenoot van uit Leeuwarden woont aan de andere kant van het gangetje en daar ben ik erg blij mee!! We hebben maandag avond samen gekookt en gister avond zijn we een paar terrasjes bij langs geweest in de stad. Ook heb ik gister avond bij een andere klasgenoot uit Leeuwarden gegeten.

Vandaag heb ik een dagje vrij, morgen werk ik van 09.30 tot 17.30 en zondag ben ik vrij. Volgende week donderdag komt mijn vader gezellig langs!! en ik ben aan het plannen om het laatste weekend van september een weekend naar huis in Nederland te gaan:) Daar heb ik ook heel veel zin in!! Dan zie ik mijn moeder ook weer namelijk! En natuurlijk mijn vriendinnen!

Ik ben blij met de WiFi hier omdat ik daarmee gratis kan bellen naar mijn ouders via Facetime en dat vind ik echt heel fijn. Zijn ze toch nog een beetje dichtbij:)

Groetjes, Hilde

Reacties

Reacties

Marjo Mesken

Lieve Hilde,
wat fijn dat je al een beetje je draai gevonden hebt! Dan kun je ook meer genieten van alles wat je in Antwerpen doet en beleeft!
En leuk hoor, zo'n website! Dan kunnen wij meegenieten!
Alvast een prettig weekend gewenst en liefs van je mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!