hildeblom.reismee.nl

1 maand voorbij

Lieve iedereen,

Ik ben al meer dan een maand hier in Antwerpen en het gaat me al veel beter af dan de aller eerste week!

Vorige week donderdag is mijn leraar langs geweest om te kijken hoe het ging en hoe ver ik met mijn opdrachten was. Mijn leraar was erg tevreden en ook mijn stagebegeleider is erg positief over mij. Ik moet nog een aantal opdrachten maken, daarna komt mijn leraar weer langs en gaan we met z'n drieeen bekijken of ik klaar ben voor het kwalificerende gedeelte, oftewel het examen. Maar daar hoef ik me eigenlijk niet veel zorgen over te maken want mijn stagebegeleider zei dat ik daar nu ook wel mee mag beginnen, dus dat deed me erg goed!

Ook ben ik afgelopen weekend naar huis in NL geweest!!! Ik heb het zo ongelofelijk leuk gehad!! Ik heb mijn familie weer gezien en al mijn vriendinnen! Helaas gaan 2 nachtjes veel te snel voorbij.. dus heb ik maar meteen opnieuw een weekendje NL gepland! Vandaag over twee weekjes ga ik weer naar huis! Dit keer 3 nachtjes zodat het allemaal even wat rustiger is en ik een nachtje langer kan genieten! :D

Aukje, een vriendin van mij, komt volgend weekend met haar ouders en haar broer hier! We gaan vrijdag overdag gezellig met z'n allen Antwerpen in en zaterdag gaan we naar BRUSSEL, daar heb ik ook super veel zin in! Even weer een nieuw avontuurtje in een andere omgeving!

Hoe is het met jullie allemaal??
Tot gauw!!

xoxoxo van mij

Reacties

Reacties

Marjo Mesken

Hoi lieve dochter,
Wat leuk dat het zo goed bevalt op je stage! Van beide kanten!!
En gezellig dat Aukje langskomt. Lief dat je mee mag naar Brussel!
Probeer er maar eens op te letten of je verschil merkt tussen Antwerpen en Brussel. Brussel is tenslotte zo'n beetje de hoofdstad van Europa doordat de Europese Unie in Brussel zetelt. En de taal! Meer Frans!!!
Al met al lees ik blije verhalen! Zo ken ik je!
Liefs, je mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!